Kanał Rss
Content
Wszystko dla mężczyzny
20 sierpnia 2019

Chasse Wywiadu udzielił Łukasz Kanownik, Marketing Managger firmy Motor-Land 

Redakcja: Skąd pomysł na biznes?

Łukasz Kanownik: Pomysł na biznes zrodził się z motoryzacyjnych zainteresowań i pasji. Wszystko zaczęło się od małego warsztatu. Później na początku lat 90 był import, sprzedaż i naprawa używanych jednośladów. W roku 2002 firma Motor-Land stała się przedstawicielem, wówczas mało znanej na polskim rynku tajwańskiej marki KYMCO. Wraz z rozwojem rynku, rosły  możliwości firmy. Obecnie Motor-Land jest wyłącznym dystrybutorem pojazdów następujących marek: KYMCO, Benelli , Keeway, NIU. Dzięki temu nasza oferta jest bardzo szeroka, od skuterów spalinowych i elektrycznych, małych motocykli poprzez quady, kończąc na motocyklach dużych pojemności.

Redakcja: Co mają Państwo w swojej ofercie?

Łukasz Kanownik: Kupując pojazd klient musi mieć zapewnione części zamienne i akcesoria. W związku z tym posiada w ofercie całą gamę części i akcesoriów do motocykli i skuterów. Są to między innymi łańcuchy napędowe i rozrządcze DID, klocki hamulcowe i okładziny cierne Vesrah, gaźniki Dell Orto, części zamienne RMS, części tuningowe TOP RACING i TECNIGAS, wariatory J. Costa, tłoki METEOR, Cylindry AIRSAL i wiele innych. W ostatnim czasie idąc z trendem mody na ruch i zdrowie wprowadziliśmy do oferty rowery klasyczne i elektryczne uznanej w świecie kolarskim Californijskiej marki MARIN.

Redakcja: Czym jest  System B2B?

Łukasz Kanownik: System B2B jest platformą przeznaczoną tylko do zakupów hurtowych ułatwiającą stałym kooperantom wyszukanie i zamawianie towarów. W celu szerszej prezentacji posiadanych towarów posiadamy również ogólnie dostępny sklep internetowy działający pod adresem www.motor-land.pl

Redakcja:Jaki tuning jest teraz najmodniejszy?

Łukasz Kanownik:  Wszystko zależy od gustu właściciela pojazdu, a o gustach nie dyskutuje się, jak wiadomo. Zawsze modny jest skuteczny tuning podwoziowy i silnikowy. Jeżeli pojazd lepiej jeździ, skuteczniej hamuje i szybciej się rozpędza, to taki tuning będzie się podobał niezależnie od mody.

Redakcja: O co zazwyczaj pytają klienci?

Łukasz Kanownik: Klienci zazwyczaj pytają o cenę, ale pocieszające jest to, że w ostatnich latach coraz częściej liczy się jakość. Coraz więcej osób wybiera produkty dobrej jakości i dlatego nasze towary sprzedają się coraz lepiej.

Redakcja: Co jest dla Państwa najważniejsze w pracy?

Łukasz Kanownik: Każdego mogą cieszyć inne rzeczy, ale najbardziej cieszy zadowolony klient, który chętnie wróci do naszej firmy i poleci nasze usługi innym. To najskuteczniej buduje wizerunek firmy i zapewnia nam stabilny rozwój.

Redakcja: Co cieszy się większym zainteresowaniem? Rowery czy rowery elektryczne? Łukasz Kanownik: 

Rowery klasyczne i rowery elektryczne przeznaczone są dla różnych grup klientów. Rower klasyczny kupuje osoba rozwijająca w jakiś sposób siłę fizyczną, a rower elektryczny najczęściej kupuje osoba starsza lub mająca problem ze swobodnym poruszaniem się na klasycznym rowerze. Niekiedy też rowerami elektrycznymi zainteresowane są osoby pragnące wykorzystywać ten pojazd jako codzienny środek transportu. Klienci zainteresowani obecnie rowerami klasycznymi, zapewne w przyszłości zainteresują się zakupem rowerów elektrycznych. Rowerów elektrycznych sprzedajemy coraz więcej, ale ich sprzedaż nie osiągnęła jeszcze poziomu sprzedaży rowerów klasycznych.